شناسه خبر : 108741
دوشنبه 07 اسفند 1402 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم سالگرد جانباز شهید "حاج ذبیح الله پیرحیاتی"

برگزاری مراسم سالگرد جانباز شهید "حاج ذبیح الله پیرحیاتی" + فیلم

فاش نیوز - جانباز شهید "حاج ذبیح الله پیرحیاتی" پس از حدود ۳۵ سال تحمل رنج و درد جانبازی، سرانجام در ایام شهادت حضرت ام‌البنین(س) به یاران شهیدش پیوست؛ مراسم سالگرد این شهید بزرگوار، روز سه‌شنبه ۸ اسفند در شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ جانباز شهید "حاج ذبیح الله پیرحیاتی" که با شروع مبارزات انقلاب به نهضت امام خمینی (ره) پیوست و نقش مهمی در سازماندهی نیروهای انقلاب خصوصاً در مناطق جنوب غرب تهران داشت، پس از پیروزی انقلاب نیز با شروع فتنه ضدانقلاب در کردستان، به جبهه انقلاب پیوست و در کنار حاج احمد متوسلیان به ندای خمینی کبیر لبیک گفت و نخستین مجروحیت خود را در منطقه کردستان و در مبارزه با ضدانقلاب تجربه کرد.

با شروع دفاع مقدس نیز در سازماندهی و اعزام بسیجیان جان برکف خصوصاً در مناطق جنوب غرب تهران به جبهه‌ها نقش مهمی ایفا کرد و سرانجام خود نیز در عمیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر ردای جانبازی را بر تن کرد و مفتخر به عنوان جانباز 70 درصد شد.

پس از پایان دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب خصوصاً گسترش شجره طیبه بسیج و سپاه پاسداران نقش مهمی داشت و  پس از حدود 35 سال تحمل رنج و درد جانبازی، سرانجام در ایام شهادت حضرت ام‌البنین(س) به یاران شهیدش پیوست.

مراسم سالگرد این شهید بزرگوار، روز سه‌شنبه 8 اسفند از ساعت 20 در حسینیه انصار‌الزهرا واقع در شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi